DE PERFEKTE OPPSKRIFTENE TIL VALENTINES DAY

I morgen er den store kjærlighetsdagen, og jeg har alltid markert den uansett om jeg har vært i forhold eller ei. Dette er faktisk den første valentinsdagen jeg feirer sammen med kjæresten, for i fjor var vi ikke i samme by.. Jeg syns likevel at man burde feire alt man kan her i livet – så de tre siste årene har jeg invitert venner over på deilig middag med vin. Gjør litt ekstra stas på dagen, enten om du er alene, med venner eller en kjæreste. Det er viktig å kose seg!

I den anledning har jeg samlet noen av mine favorittoppskrifter til inspirasjon for morgendagens kokkelering. Syns det er så mye koseligere å lage mat hjemme, høre på deilig musikk og nyte en flaske vin sammen. På min meny står det andebryst med pastinakkpure, karamelliserte epler og appelsinsaus. Det er SÅ godt! Håper noen av oppskriftene kan være til inspirasjon!

THAY RED CURRY 🌶

Oppskriften finner du her ♥

HJEMMELAGET GNOCCHI OG PESTO 🥑

Oppskriften finner du her

VERDENS BESTE FISKEGRYTE 🦀

Oppskriften finner du her ♥

AND MED PASTINAKKPURÈ OG KARAMELISERTE EPLER 🍷

Oppskriften finner du her ♥

GAMBAS AL PIL PIL 🦐

Oppskriften finner du her ♥

Hva er dine planer for valentines? 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg