MIN FAVORITTFROKOST

Hei og god lørdag! ♥ Jeg våknet allerede litt før klokken seks, og snakket med en frustrert Phil på telefonen fra sykehuset (mer info her), og har vært våken siden da. Mest sløving i sengen, og det er så deilig! Elsker helg 😀 Tenkte å dele min absolutt favorittfrokost (for tiden vel og merke, bytter ut annenhver uke haha).. Jeg har vært på lompekjøret før, og nå er jeg i gang igjen! Denne gangen med en diggere kombo enn noen gang. Btw, kjøp bare vanlige lomper. Alt av spelt/havre og whateverlomper koster mye mer samt at de er høyere i kcal. Dessuten har ikke det bittelitte spelt eller havremelet NOE å si. Jeg kjøper first price sine til 5kr, og de er fantastiske!

Du trenger:

LOMPER
PHILADELPHIA
PESTO
SPINAT
KALKUNPÅLEGG
ALFANASPIRER
HOT SAUCE
– evt andre ting du liker ♥

Rull sammen og spis! Næringsrikt, lav kcal, supergodt og en fullverdig frokost. Spiser det som regel med 2 smilende egg og ett glass appelsinjuice ved siden av. Nam!

Resten av lørdagen blir ikke spesielt spennende, men det er vel likt for alle. Jeg skal pakke kofferten, rydde litt, jobbe før kvelden blir total avslapning med min kjære. Ha en fin helg ♥

Andre digge frokoster finner du HER!

4 kommentarer
    1. Jeg elsker lomper med med pålegg i. Bruker også bare First Price. Akkurat like godt det😊
      For tiden er jeg på en diett, men jeg håper virkelig jeg kan spise lomper igjen 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg