UKEN SOM GIKK

ANNONSE – Affiliatelinker

AKKURAT NÅ:

Har jeg nettopp spist frokost etter en lang morgentur på halvannen time. Spaserte rundt i Frognerparken, Bogstadveien og Majorstuen uten noe mål og mening, bare for å våkne opp litt. Jeg fikk ikke sove i natt, og var heeelt zombie da alarmen ringte. Frisk luft hjelper heldigvis 😀 Glenn sitter rett over meg å har hjemmekontor, og utenfor skinner solen som bare det. Åh, nå er sommeren neeesten her folkens ♥

UKENS ANTREKK:

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER / SKOHER

KJOLEHER

GENSERHER / TRENINGSTIGHTS – LIGNENDE HER

UKENS HØYDEPUNKT: 

Å komme tilbake til Oslo, og alle de fine vennene mine! ♥ Fredagen var et stort høydepunkt med matlaging, middagsbesøk og skravling til langt ut på natten. Meg, Glenn og Andrea satt faktisk oppe til klokken fire å pratet. Har ikke vært våken så lenge på leeenge.. Haha 8)

UKENS NEDTUR:

Selvom å reise til Oslo var et stort høydepunkt, er det selvfølgelig med en bismak. Jeg kunne virkelig ønske at jeg fikk det til å fungere i Bergen, for alt jeg vil er jo å bo i samme hus som kjæresten min. Å gå tilbake til avstandsforhold kommer til å bli veldig krevende, og akkurat nå frister det mest å kaste inn håndkleet å bare reise tilbake til Bergen. Heldigvis er jeg klar over at disse tankene kommer til å ta meg i bølgedaler i tiden som kommer, og at jeg må tenke på at dette er det riktige valget på sikt ♥

UKENS ØNSKELISTE:

Nå har Nelly startet sommersalget sitt med opp til 70% rabatt 😀 Dette ønsker jeg meg fra salget ♥

HER / HER / HER
HER / HER / HER

UKENS MIDDAG:

Lagde denne fiskegryten til gjengen på fredag. SÅÅ god!

UKENS CRAVING:

Jeg hadde cravet sushi hele uken, så jeg og Glenn dro for å spise det på torsdag. Det var kjempegodt, helt til jeg fikk en helt forferdelig laksemaki. Det var som om fisken vokste i munnen, og det var like før jeg faktisk måtte kaste opp. Nå blir det ingen sushi på meg en stund fremover, for å si det sånn..

UKENS TANKE:

Tankene mine er all over the place for tiden, og jeg har vanskeligheter med å få de til å lande om det gir noen mening? Var det riktig å dra til Oslo? Burde jeg bare prøvd litt til? Hva skjer fremover med leilighet? Hvor vil jeg bo? Hva vil jeg gjøre? Jeg aner ikke! Såå man får bare ta ting som de kommer, så lager man veien mens man går 😀

MÅL FOR DEN NYE UKEN:

Utenom jobb og trening så kommer kjæresten hit på fredag! Vi har toårsdag i helgen, så den skal selvfølgelig feires. Tenk at vi har vært sammen i to år, det har gått så utrolig fort. Jeg gleder meg iallfall veldig ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg