OPPSKRIFT; KREMET PASTA MED BIFF

Hei og god helg alle sammen! ♥ I går lagde jeg en skikkelig deilig pasta til familien. Perfekt fredagskos! Noen etterlyser filmer på youtubekanalen min, og grunnen til at det har vært stille der de siste ukene er rett og slett fordi det er folk hjemme HELE tiden. Aldri fred å få, haha. Det er derfor ikke like enkelt å filme inn til YouTube som tidligere, så jeg kommer sterkere tilbake 😀 I mellomtiden tenkte jeg å dele denne oppskriften på kremet pasta med dere. En av mine favoritter! Smaker ganske likt som pasta di manzo på Olivia, om noen har prøvd den. MUMS!

CREAMY PASTA

DU TRENGER:

tagliatelle 
1 boks creme frech
2 paprika
150g biff 
2 fedd hvitløk
meierismør
en dæsj fløte
parmesan
sjampinjong

Kutt paprika i små biter og ha i en kasserolle med ca 50g meierismør på medium + varme. Kok paprikaen “sønder og sammen”, ca 30-40 minutter. Ta en stavmikser og lag en glatt masse, før du rører inn en boks creme fraise og en dæsj fløte. La dette småputre og smak til med salt, pepper og parmesan. Kutt sjampinjong i små biter, og stek sammen med hvitløken i smør. Stek biffen slik du ønsker, og skjær den i passende biter.

Rør alt sammen, tilsett pastaen og nyyyyyt!

Nå skal jeg straks på kjøkkenet å kokkelere igjen, i kveld står det indisk på menyen og det tar sin tid. Oppskrift på hjemmelaget butter chicken finner du forresten her ♥ Nyt lørdagen!

7 kommentarer

Siste innlegg