LUKSUSFERIE

KJOLEHER

Kjolen er på -40%! ♥

Her har dere meg i går kveld, casually making butter chicken. Det var bursdagen til mannen i huset, og da er det viktig å pynte seg litt. Jeg føler meg litt tom for ord, og vet ikke helt hva jeg skal skrive. Det har skjedd mye den siste uken. Livet virker plutselig totalforandret, og verden er et merkelig sted. Verken min eller foreldrene våre sin generasjon har opplevd slike tiltak tidligere. Vi har levd mer eller mindre med skylapper der alt er perfekt og rosenrødt. Håper vi alle kan ta denne tiden til å forstå hvor heldig vi er. At vi dømmer mindre, og får større plass i hjertene våre for de som lever i verre situasjoner andre steder i verden hele tiden. De som alltid er på flukt, og de som ikke har økonomi til å hamstre dopapir, pasta og tomatpuré for et helt år. Å måtte være i hjemmekarantene er som en luksusferie i forhold.

Full oppskrift på butter chicken med alt tilbehør finner du her.

Bursdagsfeiringen i går ble mindre enn planlagt, men sånn ble det i år. Jeg har så mange spørsmål for tiden, og ingen har svar. Bare ekstremt mye uprofesjonell synsing på Facebook, og det blir man jo ikke noe klokere av å lese. Vi får holde hodet kaldt og hjertet varmt. Ta vare på dere selv, og ta hensyn ♥

2 kommentarer
    1. Så enig! Det er luxus å være hjemme nå! Og å få være frisk hjemme! Meget spesiell situasjon dette altså! Skremmende! Men vi må bare gjøre så godt vi kan i siuasjonen, og vise respekt for hverandre! ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg