DEN BESTE TIDEN I MITT LIV

Okei, dette er den siste mimrestunden (for denne uken..). Da jeg svarte på spørsmålene fra 2015 i går (link til innlegget her), tok jeg meg også friheten til å bla litt i arkivet fra den tiden. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive følelsene jeg fikk. Litt hjertesorg, tristhet, lykke, glede, en blanding av alt? 2015 var virkelig ett av de beste årene i mitt liv. Jeg hadde nettopp kommet ut av et langt forhold og samboerskap, og var klar for å gripe livet som lå foran meg. Jeg gikk på BI, hadde blitt leder i BIS Marketing, bodde i den fineste leiligheten for meg selv, god økonomi, fantastiske venner, datet mye, frihet og selvstendighet. Jeg var så ekstremt lykkelig, men forsto kanskje ikke hvor lykkelig jeg var før jeg ser tilbake på det nå.

Misforstå meg rett altså, jeg har det superfint nå også! Men det er noe helt spesielt å se tilbake på en fantastisk periode i livet sitt, og alle følelsens som strømmer tilbake. Nok bablings, her er et lite bildedryss ♥ Nederst i innlegget har jeg også lagt ved en spilleliste fra den tiden!

🎙🎙🎙

PANG! – Walking in the sun
Ellie Goulding – Anything could happen
Avicii –  Wake me up
Axwell Ingrosso – Sun is shining
Nicki Minaj – The night is still young
Vigilang – Shots and squats
Michael Calfan – Treasoured sould

 

4 kommentarer
    1. Now, there are thousands of people who wish to download and play with GTA 5 APK. You can get this done by simply visiting a site mentioned by me. That which you will be provided a version of the application.

    2. Härliga bilder. Ännu bättre tider kommer, även om det kan vara svårt att se just nu med Corona omkring oss. Men dina 10 bästa år i livet har du framför dig, Julia. Tänk på det och tro på det. Var rädd om dig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg