VINN BILLETTER TIL FØRPREMIERE

God kveld alle sammen! Først og fremst vil jeg si tusen takk til alle som legger igjen så fine kommentarer for tiden. Dere er jo som regel alltid veldig snille, men de siste dagene har det tatt helt av med ros. TUSEN TAKK! Det betyr så utrolig mye for meg, det må dere vite 9829;9829;9829;9829;9829;9829;

annonse

Med det i bakhodet, tenkte å starte dagen med en konkurranse til dere! Jeg har nemlig fått muligheten til å dele ut billetter til førpremieren på høstens store film The Maze Runner – i dødens labyrint. Om noen av dere er Hunger Games fans som meg passer denne filmen midt i blinken! Her får du mulighet til å se filmen før resten av Norge, samtidig som du vinner en MEET&GREET i forkant av filmen, hvor du bl.annet får hilst på meg 😀 I tillegg før dere popcorn, digg mat, drikke og supre goodiebags. Premien gjelder for deg selv pluss en venn. Du vil også få med deg min favorittbok hjem, den kan du lese om HER

Dette kommer til å bli en fantastisk kveld i Oslo, og jeg gleder meg til å møte den heldige vinneren! Det er utrolig lett å melde seg på, bare skriv inn mailadressen din i konkurransefeltet under, så trekker jeg en vinner på søndag. Lykke til!

DERE SKAL IKKE SKRIVE MAILEN I KOMMENTARFELTET, MEN I SKJEMA UNDER! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg