ZOMBIE I REGNFULLE SPANIA

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

GENSERHER / BUKSEHER / VESKEHER

Beklager sykt ræva bilder, linsen har tydeligvis blitt fuktig i regnværet som herjer i Spania i dag. Uansett, hei! ♥ Jeg føler meg helt utslitt. Vi tok flyet hit i natt, og jeg sov absolutt hele turen. Kanskje ikke så rart for mange, det var jo tross alt midt på natten. Men for meg er det ekstremt uvant. Jeg sover aldri på fly. I dag har jeg også vært skikkelig sliten. Såvidt orket å stå opp, såvidt orket å bevege meg ute, såvidt orket noe som helst egentlig. Akkurat nå har jeg en kamp med meg selv om å holde meg våken. Hvorfor? Aner ikke. Har sikker bare sovet lite den siste uken. Jeg gleder meg iallfall veldig til uken jeg har i vente. Sol, drinker, avslapning og SØVN. Jeg er her med typen min forresten. Han sa til meg at jeg burde gå å legge meg for et par timer siden, men jeg klarer liksom ikke slappe av når andre er produktive. Om jeg skal sove, så må han også sove. Jeg klarer ikke å sove i viten om at han jobber eller er produktiv på andre måter. Sykt rart, men jeg er bare sånn. Føler meg som en slask, latsabb eller et grusomt menneske om jeg hviler mens andre rundt meg er aktive. Noen som føler det samme, eller er jeg helt fucka? Haha! Den eneste gangen jeg sover godt i “upassende tidspunkt” er når jeg er helt alene, uten noen som er flink rundt meg. En veldig dårlig egenskap, for det går jo bare ut over meg selv..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg