ZOMBIE MODE

Wow, så trøtt jeg er. Har gått rundt som en zombie i hele dag, og nå frister det mest å legge seg under et teppe på sofaen å sette på en bra serie på skjermen. Men, jeg får stappe en espressokapsel i Dolce Gusto-maskinen min og komme meg over denne trøttheten. Min kjære lillebror, Adrian, flyttet nemlig til Bergen for et par dager siden! I kveld har jeg derfor invitert han på middag, og i dag står det hjemmelagde hamburgere på menyen. Jeg har tenkt på en ny oppskrift jeg skal teste ut i dag, krysser fingrene for at den blir like god som jeg ser for meg i hodet 😉 I såfall kan jeg dele oppskriften om det er av ønske!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IMG_4933-2

I dag har jeg også vært å freshet meg opp litt på TL Salongene Laguneparken! Både negler, vipper og ben ble dullet med, så nå er jeg klar for å reise igjen på mandag 😀 Den deiligste behandlingen er uten tvil spa pedikyr, der de sliper av hard hud, skrubber foten skikkelig og avslutter med en mykgjørende fotmaske. Åh, som den anbefales!

For timebestilling kan du ringe 55010194, besøk gjerne facebooksiden deres her for å se flere bilder ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg