ZEBRA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Skinnjakke – HER / Jumpsuit – HER

Noe av det flaueste jeg vet er å ta outfitbilder i mitt eget nabolag. Da viser jeg naboen alt som skjer behind the scenes bak en uhøytidelig bloggphotoshoot. Før disse bildene ble tatt brukte jeg nemlig ti minutter på å komme meg opp i gaten, og det var faen meg ikke lett i disse hælene! Jeg elsker likevel antrekket, selvom skovalget kanskje kunne vært bedre. Både skinnjakken og jumpsuiten er noen av favorittene i klesskapet mitt, og de har begge deler inne på nelly om noen andre kunne tenke seg det også! Skinnjakken er litt tykk, så den varmer utrolig godt. Herlig nå som det er grisekaldt i Bergen. Men jeg vil heller at det skal være kaldt så lenge sola skinner, for da smiler nemlig livet også :))))))) :pp (når jeg skriver sånne smilefjes mener jeg det ironisk forresten)

zebra

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA   zeebra
Solbriller – D&G (Cathrine sine) / SkinnjakkeHER / JumpsuitHER / SkoHER

(Annonselenker)

Hva syns du om dagens antrekk? 😀 For å kommentere må dere klikke dere inn på selve innlegget via overskriften! Husk at jeg blir veeeeldig glad for kommentarer.. Hihi!

17 kommentarer
    1. Kan du skrive på bloggen når du har fikset bloglovin? 🙂 leser bare blogger der så er vanskelig å huske å klikke innom bloggen din her

    2. Det er vell bedre at det er kaldt og sol, enn at man blir klissvåt av en masse regn vell? 😀 fint antrekk uansett! Når skal du trekke vinneren på konkurransen din? 🙂

    3. Mykner skinnjakken til? Har akkurat fått den hjem, men vurderer å sende den i retur da jeg syntes den var veldig stiv i nakken 🙂 veldig fin på deg da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg