ZARA I NARKOSE

OLYMPUS DIGITAL CAMERAP7200172-2P7200176-2Noen bilder til fra i går ♥

Har vært utrolig slapp i hele dag, sikkert fordi jeg sov alt for lite i natt! Fikk uansett med meg Zara til veterinæren der hun både fjernet tannstein, trekte to små tenner og ble chippet. Endelig! Har utsatt det alt for lenge nå, og det var faktisk like før jeg glemte det i dag også. Rett før Zara våknet fra narkosen spurte jeg veterinæren om hun ikke kunne chippe hun, og det var gjort på bare ett minutt. Nå er det en fresh, men sliten frøken som ligger ved siden av meg. Elsker egentlig dagen hun har vært i narkose, da er hun så slapp og kosete ♥♥♥ Haha! Nå skal jeg se litt White Collar på sengen før det blir tidlig opp i morgen. Må samle sammen tsunamien jeg har av bagasje jeg har, før turen går hjem til Bergen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg