ZARA HOS VETERINÆREN

Ååååh, lille jenta mi 🙁 I dag tok jeg med meg Zara til veterinæren her i Molde, både for kontroll og for å fjerne tannstein. Jeg bruker å gjøre det cirka en gang i året, kun for å vedlikeholde tennene hennes. Hun skal jo ha de hele livet! Det er alltid så ekkelt når de tar henne i narkose. Hele kroppen blir helt slapp, og det føles nesten ut som hun er død da jeg holder henne i armene mine. Heldigvis gikk alt fint, og hun er frisk som en fisk. Akkurat nå ligger hun pakket inn i et teppe ved siden av meg i sofaen, og hun har sakte men sikkert kviknet til etter narkosen. Døøør av det nederste bildet, hahah for et tryne!

Nå skal jeg bære henne med meg ned for å se over at jeg har fått pakket med meg all bagasjen. Det er viktig å ikke la hun være alene, spesielt ikke på høyder når hun våkner fra narkosen. Om de for eksempel faller så kan det jo være kjempefarlig, for det tar noen timer før motorikken i kroppen fungerer som den skal. Krysser bare fingrene for at hun er helt våken til vi skal ut å fly etterpå, for det blir en lang tur med mellomlanding i Oslo. Ønsk oss god tur, så snakkes vi ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg