ZARA HAR FORSVUNNET!!! HJELP!

Zara har forsvunnet, og jeg trenger deres hjelp. I går kveld i seks tiden fikk jeg en telefon om at Zara hadde blitt borte fra parken hun var på do-tur i, noe jeg egentlig lo litt av fordi Zara rømmer aldri, og tenkte hun sikkert bare var en stein der han ikke så henne. Men der tok jeg feil. Zara er sporløst forsvunnet og vi finner henne ikke igjen. Hun ble sist sett ved fotballbanen ved Rignes Park i Oslo cirka 18.15 i går kveld. Vi fikk mye hjelp i går og har letet under hver en stein i området uten hell, hun er ikke å finne.

Jeg trenger deres hjelp til å finne henne, jeg kan ikke se for meg en hverdag uten Zara og dette er en sorg jeg ikke helt kan beskrive enda. Vær så snill å del dette innlegget videre, la så mange som mulig se bilde av henne så kanskje noen vet hvor hun er, eller hvor hun holder til. Jeg blir litt tom for ord, fordi jeg kan ikke beskrive hvor viktig dette er for meg. Vær så snill, del dette innlegget så håper jeg makten bak sosiale medier kan bringe Zara hjem igjen.

11046458_1091456777547615_4770839101457627653_n

Nå vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre annet enn å henge opp plakater og gå enda en leterunde etter henne. Har aldri sett for meg Zara i en slik situasjon og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har noen tips til hva som er lurest å gjøre akkurat nå? Jeg gjør virkelig ALT for å få henne hjem igjen, min aller beste venn.

13 kommentarer
    1. Ta kontakt med Nitro-gruppa! Søk de opp på Facebook. Krysser fingrene for deg og Sara, håper virkelig du finner henne! Kan fatte hvor jævlig det er, da jeg har hund selv.

      Lykke til <3

    2. Får håpe ingen har tatt henne. I såfall må du nok love finnerlønn om hun skal ha blitt “tatt”. Gikk hun løs? Er vell båndtvang ifra 1 april. Håper hun dukker opp. Fortsatt kaldt om nettene for en chihuahua. Benytt deg av Facebook og dyrevern sidene 🙂 de kan nok formidle videre.

    3. Herregud så trist:( håper dere finner henne! Men det kan jo være at noen har tatt henne:o og da kan det være vanskelig..

    4. Åherregud Julia. Nå fikk jeg vondt langt inn i hundemammahjertet. Jeg bare tenkte på en ting, bør du ikke kanskje utlove dusør? En sånn hund kan jo kanskje noen trossalt ha stjelt, og hvis sosiale medier sprer seg så raskt som man håper – kanskje noen er mer fristet til å levere henne tilbake? Mest av alt får man håpe at du allerede har funnet henne vandrende alene, eller at du straks gjør det.

    5. Hadde en liten hund som forsvant jeg også, hun var borte i 12 timer hvor det var minusgrader og snø!
      Jeg var helt desperat, så ringte synske og dyretolker. Vi fant henne ved å rope navnet hennes. Vi hadde gått i samme området hele natten, men hun hadde ikke lagd en lyd. Så tidlig på morgenen begynte hun å pipe når vi ropte. Kan hende Zara gjemmer seg og er redd, kanskje ikke tørr å komme frem? Eller kanskje hun har falt ned noe sted? Min hadde falt ned i ett stort hull, hvor hun ikke kom seg opp igjen.

      Håper virkelig du finner henne, det er så vondt å miste noe så kjært! Anbefaler virkelig å ringe synske eller noen andre som kan bidra, man vet aldri hva de kan finne ut. Lykke til <3

    6. Har dere sett om det kan være overvåkningskameraer i nærheten da? I værstefall kan noen ha tatt henne da chihuahua er en utrolig populær hund og folk er syke i hodet! Håper virkelig dere finner henne igjen! Si ifra hvis dere skal ha leteaksjon så kommer jeg å hjelper til!

    7. åå! dette gjør vondt i hjertet mitt. <3 håper du får henne igjen fort! lykke til! jeg skal ha et ekstra øye når jeg går til jobb i dag.

    8. Hei! Legg ut noe som lukter deg der Zara forsvant! Og en skål med vann, hun er sikkert tørst. Ikke legg ut noe mat, det kan tiltrekke andre dyr som kan skremme henne. Veldig mange jeg vet om som har gjort dette når hundene deres har forsvunnet, og alle hundene har sittet og ventet på eierne akkurat der når eierne har kommet tilbake for å se. Jeg tenker det kan være verdt å prøve hvertfall! Masse lykke til, håper Zara er i god behold. Krysser fingrene!!!

    9. Hvis det skjer igjen:
      Legg en genser/skjorte som du har brukt (så det lukter julia av den) der hun sist er sett!

      Sannsynligheten for at hun går tilbake en plass hun har vært (der hun sist var sett/der hun forsvant i fra) er ganske stor, og sannsynligheten for at hun da holder seg der er enda større hvis det ligger en bit “julia” der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg