ZARA HAR FLYTTET TIL OSLO

Brått kom tidenes sorg over meg. Et skikkelig savn som er vanskelig å beskrive. Siden påske har jeg ikke hatt Zara rundt meg. Hun har flyttet til Oslo, selv om jeg selv ikke flytter før om en ukes tid. Selv når jeg flytter må jeg pendle til Bergen i enda en måned. Åh, det er så trist, men det var den rette avgjørelsen.

Da jeg og Zara var i Oslo i påsken merket jeg på henne at noe ikke stemte. Hun var veldig urolig, stresset og klarte ikke slippe meg av synet. Det virket som om hun var livrett for at jeg skulle forlate henne. Bare jeg skulle en tur på toalettet fulgte hun meg hakk i hel. Det var ikke et hyggelig syn, og helt ærlig gjorde det meg ganske trist. Den siste tiden har jeg ikke vært en god hundemamma for lille bebisen min. Jeg har reist ekstremt mye, vært på farten og rett og slett vært skikkelig egoistisk og hensynsløs. Jeg har alltid tenkt at Zara alltid tilpasser seg godt. Noe hun også gjør. Men, i påsken sa det stopp for henne. Hun hadde det ikke bra. Jeg bestemte meg derfor å la Zara være igjen i Oslo. Ikke ta henne med på sirkuset som skjer i livet mitt måneden som kommer. Hun trengte stabilitet, og å ikke leve livet på farten. Derfor er hun nå hos Glenn og Julian. Glenn har kjent Zara siden jeg kjøpte henne for snart åtte år siden. De er verdens beste venner. Hun har nå vært der i snart tre uker, og hun ser ut til å stortrives. På filmene og snappene jeg får av både Glenn og Julian virker hun som seg selv igjen. Overlykkelig, entusiastisk og trygg. Akkurat slik det burde være. Jeg kunne ikke overlatt Zara til bedre mennesker enn Glenn og Julian.

Det er selvfølgelig veldig trist å innse at jeg ikke er i stand til å ha et dyr per dags dato. Både forrige måned, og neste inneholder mye reising, og jeg lever egentlig som en sigøyner om dagen. Et par netter her og der. Et nytt land, en ny by og alle andre steder enn hjemme. Jeg gleder meg veldig til å komme til ro i Oslo. En ny start både for meg og Zara. Endelig litt stabilitet i hverdagen. Det gjør nok godt for oss begge. Først er det bare en måned med enda mer reising og pendling igjen. Deretter kan jeg gjenforenes med min lille bebis ♥

Til alle som spør meg hvordan jeg klarer å kombinere jobben min med et dyr; jeg klarer det ikke. Ikke akkurat nå. Derfor er jeg ekstremt heldig som har så gode venner som jeg stoler på som kan passe på henne. Husk at et dyr er et ekstremt stort ansvar, uansett om det kun er en “veskehund” som Zara. De trenger mye omsorg og oppfølging, og er ikke bare et tilbehør i hverdagen.

TUSEN TAKK til Glenn og Julian, som passer på det kjæreste jeg eier. Som hjelper meg i en hektisk periode som denne. Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg setter pris på det ♥

10 kommentarer
    1. Verdens nydeligste Zara❤️❤️❤️husk at de små hundene kan være litt ekstra sensitive når det gjelder stress!!!Lykke til i Oslo vakre glade Zara

      1. Ja jeg vet, derfor er jeg så glad for at Glenn og Julian kan passe på henne til jeg flytter <3

    2. Unnskyld at jeg sier det altså -men når klipte du klørne til Zara sist?De skal absolutt ikke være så lange -de skal klippes en gang i måneden eller hver 5-6 uke….Med all respekt altså men kanskje moren din kunne overta henne?

      1. Hun var faktisk nettopp på dyrlegen å fikk de klipt. Ingen skal overta Zara, som du leser i innlegget er dette kun en travel periode for meg. Jeg har hatt Zara i nesten seks år uten problemer før denne pendlingsperioden.

    3. Unnskyld så mye for kommentaren min om Zara….. beklager så mye snille gode deg♥️Ble bare så bekymra for lille Zara (jeg har en liten en selv) men beklager igjen jeg ønsker deg alt godt og jeg syns du har en kjempefin blogg!!! Alt godt!

      1. Det går helt fint, vi vil alle det beste for Zara! Akkurat nå er det at hun bor hos Glenn og Julian som passer ekstremt godt på henne, og etter det skal hun naturligvis bo hos meg når jeg slipper å pendle mellom Oslo-Bergen <3

    4. ❤️Tusen takk for svar! Lykke lykke til i Oslo både du og Zara ❤️sender gode ønsker til dere hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg