ZARA ER BLIND..

God morgen! Jeg er ingen stor fan av å skrive blogginnlegg som starter med “nå har jeg nettopp våknet, sitter å blogger som dere kanskje skjønte og skal snart spise frokost før jeg skal på skolen”. Jeg vil gjerne fortelle en historie, og et detaljert hendelsesforløp fra hverdagen min. Men når morgenen starter med at du velter ned den nye vasen fra Kahler fra nattbordet, og det er roser og blomstervann over hele gulvet blir man litt paff. Hodet er enda i drømmeland, og herregud så flott det er! Iallefall nå, for i natt hadde jeg noen grusome mareritt. Jeg drømte at Zara ble blind og fikk glassøyne som erstatning, pluss at hun brakk ene forfoten slik at hun ikke klarte å gå skikkelig. Jeg gren hele tiden og måtte slutte på skolen fordi jeg måtte være hjemme å ta vare på henne. Dere kan tro jeg ble glad da jeg våknet og merket at lille Zara ikke var blind og kunne definitivt gå på alle fire beina. Haha! 


Skinnjakke HER / Genser HER / Jeans – Zara (annonselenker)

Her har dere min nye skinnjakke fra notion 1.3 som jeg fikk i posten før helgen. Den er så forbanna kul, og ser mye dyrere ut enn den faktisk kostet! Den er litt stiv i skinnet med en gang man tar den på seg, men merket at den allerede har myknet endel opp etter jeg brukte den i helgen 🙂 Anbefales!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg