YOLO FOR MEG

Ahhh, i dag våknet jeg opp lykkelig. Litt småredusert etter gårsdagens feiring, men som jeg skrev på mandag må man være helt om dagen om man skal være partyløve på natten. Feiringen med jentene i går var skikkelig bra! Mer om det og bildedryss kommer senere. Livet er skikkelig bra om dagen, og jeg beklager at jeg er sånn irriterende happyblogger men jeg håper dere er glad på mine vegne. Det ligger så innmari mye makt bak egne tanker og positiv tenking. Jeg har vel innsett at jeg bare lever én gang, sånn på ordentlig. Yolo og alt det der, men mener du det faktisk? Yolo for meg er ikke å dra på byen på en tirsdag, for så å være boring i en måned etter. For meg betyr det å ha et åpent sinn, være snill mot seg selv og tenke at ting ordner seg. Ikke stresse så jævlig mye med alt, eller overtenke situasjoner. Bare lev litt i øyeblikket liksom. I går da jeg gikk hjem fra baren vi var på pratet jeg med Glenn i telefonen og bare koste meg skikkelig. Ellers ville jeg kanskje hatet livet mitt og hoppet i første taxi, men jeg tenkte at dette kan bli et fint lite eventyr for meg (hahaha, jeg er taxi queen og går nemlig ingen steder, so this is a big deal). Man kommer til å ha noen store øyeblikk i livet, men om man klarer å nyte de små også beriker man livet sitt så utrolig mye.

 

Okei, det er mye livsprat fra meg om dagen. Egentlig skulle jeg bare si hallo og ønske dere en god dag. Nå skal jeg faktisk dra å ta litt solarium før jeg stikker på butikken. Man må prøve å presse inn alt i løpet av en dag, hehe. Senere i dag skal jeg fikse vippene mine, lunsje med Cathrine og fikse neglene. Woho overfladisk dag!

2 kommentarer
    1. Hei! må bare si at jeg har skikkelig sansen for deg. Har lest bloggen din i mange år, og syns du virker som en herlig jente! ønsker deg en super dag 🙂

      1. Hei Caroline! Tusen takk for fine ord, det setter jeg sinnsykt pris på 😀 Håper du har en super dag selv, stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg