YOGA OG HJERTET I HALSEN

ANNONSE – Affiliatelinker og invitert

JAKKE – FLEICHER / TRENINGSTIGHTSHER / UGGHER

Hei og god morgen! Eller, formiddag har det kanskje blitt nå… Da alarmen ringte i dag tidlig sendte jeg melding til June “kan vi ikke plis avlyse yogaen”. Vi hadde nemlig takket ja til morgenyoga i regi Juiceriet, men jeg var i så dårlig humør og ville helst bare starte dagen for meg selv. Likevel hater jeg å kansellere avtaler i siste minutt, så jeg kom meg opp i Bogstadveien og til Hi Yoga.

TRENINGSGENSERHER / TRENINGSTIGHTSHER

Det er lenge siden jeg har gjort yoga, og hadde nesten glemt hvor fantastisk det var. Jeg er såååå glad for at jeg dro! Tusen takk for invitasjon! Etter timen føltes kroppen helt i balanse, og nå som jeg har det fersk i minnet skal jeg booke meg inn på flere yogatimer fremover. Tenker forresten å sjekke ut yogatilbud i Marbella-området, da jeg straks reiser ned igjen og blir en god stund. Noen som har tips?

Juiceriet har lansert proteinsmoothie, denne var kjempegod! Drakk den på vei hjem fra trening, som en liten pre-frokost 😀

Ellers er dagen i dag utrolig travel, og nå har yoga-roen gått bort for lengst. Jeg sitter med hjertet i halsen og må komme meg videre med dagens program. Elsker å ha det hektisk, og føle at dagene faktisk blir brukt til noe fornuftig!

Ha en fin dag så lenge ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg