YESTERDAYS LUNCH

Hei og god formiddag! I går var jeg som nevnt på en veldig spennende lunsj, nemlig med de som jobber med Nestcafe Dolce Gusto i Norge. Slike lunsjer ser jeg alltid for meg at kommer til å bli både kjedelige, litt kleine og at vi sitter der kun å prater om kaffe i flere timer. Der trodde jeg helt feil, gitt! Gjengen som var samlet i går var en helt fantastisk kombinasjon, og vi lo og skravlet i flere timer. Utrolig moro når forventningene blir snudd totalt på hodet. Til sammen var vi syv stykker, nemlig meg og June, Christian og Annette pluss tre herlige damer fra MSL group! Her er et bildedryss fra den fantastiske leiligheten til Trude, som var så snill at vi fikk komme på besøk:

Nå er jeg klar for å ta en liten powerwalk før jeg skal grille meg litt i solariumet. Tenker alltid at jeg skal bli så flink å vedlikeholde brunfargen min etter sommeren er over, men det er mye lettere sagt enn gjort. Syns det er SÅ tiltak å gå bort dit for å ligge der i en halvtime, blææ. Litt av noen luksusproblemer dere, livet som blogger ass……….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg