Yesterday

God morgen alle sammen! I går hadde jeg et koselig gjennsyn med Andrea igjen. Sist jeg så henne var vel for to år siden, om jeg ikke tar helt feil? Mye har skjedd siden den gang, og nå er vi jo strengt tatt omtrent naboer! Hun bor et par gater nedenfor meg. Utrolig moro. Jeg og Zara tok oss turen nedover slik at hun fikk lekt seg litt med lille Molly. Zara har jo faktisk ingen venner, så jeg håper de to finner tonen. De koste seg iallefall og sprang rundt omkring tidligere, så det er jo bra. Vi dro etterhvert ned på Olivia for å spise middag, og der satt vi å skravlet i flere timer. Glenn og Kristian var også med, og etterhvert kom også Bjørn Erik. Pizzaen på Olivia er sååå utrolig god! Husker ikke helt hva denne her het, men den er absolutt til å anbefale. Den var med parmaskinke, pinnekjerner og noe grønt. Husker aldri hva de grønne løvetannene heter, haha! Fine Andrea <3 Akkurat nå står det jobb på agendaen før jeg kan ta en etterlengtet helg. Skal bli godt å sove lenge i morgen kjenner jeg! Sov så utrolig dårlig i natt, så jeg kjenner jeg er utrolig trøtt her jeg sitter..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg