YESSSSS!!!!

AAAHAHAHAAAA JEG ER SÅ GLAD!!!!! Vet ikke om jeg fortalte det, men på onsdag-natt-til-torsdag så presterte jeg å “miste” bankkortet mitt mellom taxien utenfor og inn i leiligheten. Altså på to meter.. Jeg sperret derfor kortet mitt med en gang og bestilte nytt litt sånn halvbrisen på mobilbanken. Tenkte at det er så typisk meg å miste kortet mitt (er litt distre, så mister det typ et par-tre ganger i året) (håper ikke mamma leser dette). Uansett! Et par dager etterpå, da Andrea var på besøk, sier hun “hallo, her er jo kortet ditt!”. Altså i leiligheten min. Jeg gadd ikke å lete godt nok tydeligvis, og sperret det på impuls sekundet jeg trodde det var borte. Kortet var jo helt ubrukelig, siden jeg allerede hadde sperret det liksom. Det nye bankkortet bruker jo å komme i postkassen rimelig kjapt! Men… I går da jeg åpnet postkassen hadde ikke det nye kortet kommet enda. Posten ga ut meldinger om at det var forsinkelser i levering grunnet snøværet. OKEI, så da har jeg ingen bankkort til jeg skal ut å reise da, tenkte jeg. Det er jo ingen problem å ta ut kontanter, men jeg syns det er ufattelig skummelt å reise rundt med flere tusen i cash.

Så… Poenget med denne lange innledningen er at jeg ringte til DnB å forklarte situasjonen, og spurte fint om de kunne åpne mitt “gamle”, eller nåværende kort siden det nye ikke hadde kommet og jeg reiser snart. Det er jo egentlig ganske strengt, men siden kortet faktisk aldri var borte så gikk det fint. ÆÆÆ, for en lettelse! Elsker Dnb, skal seriøst aldri bytte bank. Happy ending ♥

4 kommentarer
      1. I ansiktet? Jeg har ikke tatt fillers NOEN andre steder enn i leppene – så this is just me! Bollekinn har jeg alltid hatt.

    1. Hei,
      så du ville ha tips på treningsfronten på youtube! du burde definitivt sjekke ut “Summer Body Pilates” – kanalen.
      En australsk ung dame som legger ut treningsvideoer, hun er kjempeflink og har skikkelig effektive økter!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg