YELLOW FUR

REKLAME – LINKENE ER AFFILIATE

JAKKEHER / HATTHER / VESKEHER / BUKSE – HERBOOTSHER

Rolige 12 bilder av dagens antrekk. Helt ærlig så hadde jeg 250(!!) bilder å velge mellom, og 34 stykker jeg syns var finest. Det var virkelig en utvelgingsprosess å finne fram til disse 12, hahaha! Men, det er faktisk digg å ha for mange “bra” bilder, i stedet for å ikke være fornøyd med noen. Det er faktisk ofte jeg dropper å poste bilder av antrekk osv på bloggen, fordi jeg ikke finner noen jeg er fornøyd med. Man blir så kritisk med årene, skikkelig slitsomt. Haha huff, blogger-issues ass.

Denne jakken har jeg i tre forskjellige farger fra før *kremt*, så det er ingen tvil om at det er en favoritt. Vurderer å bestille den i rosa også, mens syns kanskje det begynner å bli nok nå. Haha! Jeg skal jo til Island om drøye to uker, å da burde man jo ha mange varme jakker?? Denne jakken koster jo under 1000kr, så det er jo ikke alt for ille 😀

   

JAKKEHER / HATTHER / VESKEHER / BUKSE – HERBOOTSHER

Nå er det duket for spillkveld her i Oslo! Kommer nok til å bli veldig hyggelig ♥ Vi snakkes i morgen!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg