YATCH

P2110136-2-2

P2110128-2

P2110107-2

P2110095-2  P2110117-2P2110124-2  P2110129-2 P2110131-2-2  P2110147-2P2110150-2

Et aldri så lite bildedryss fra den siste delen av gårsdagen. Dubai er virkelig helt fantastisk, og kanskje min favorittdestinasjon så langt? Det har skjedd mye så langt på denne ferien, og jeg vet egentlig ikke helt hvor jeg skal starte. For å si det sånn, så var det ikke sånn jeg så for meg at disse dagene skulle bli. Mine planer var jo å ligge langflat ved bassenget dagen lang, men det er jo kanskje så langt fra hva som virkelig har skjedd som du får det. Haha! Vi har blitt kjent med mange nye mennesker, spist helt fantastisk mat, chillet på beach clubber festet på de sykeste nattklubbene, hatt dagsfylla på en yatch og virkelig bare hatt noen fantastiske dager. Jeg vil aldri hjem!

Det har også vært utrolig deilig å ta helt “fri”, for disse bildene er faktisk nesten de eneste jeg har tatt hele turen. Utrolig rart, for vi har hatt utrolig mange muligheter til å vise dere de fantastiske omgivelsene. Haha. Jeg trenger vel litt ferie innimellom jeg også, og denne turen har vært sykere enn jeg noen gang hadde sett for meg.

Nå skal vi avgårde på Dubai Mall for å se what all the fuss is about, og senere vet jeg ikke helt om vi skal dra ut for å fortsette denne evigvarende festen eller dra hjem å legge oss. Vi får se! Add meg gjerne på snapchat, julianyland ♥

Forresten! Til alle som har spurt om bikinioverdelen på bildene over, du finner den HER 😀

2 kommentarer
    1. Bare dumt det er så overskyet og lite sol, ellers hadde det virkelig vært perfekt 🙂 men februar er alltid ustabil og regn i Dubai. Men ser ut som dere koser dere forde!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg