WINE AND DINE

God morgen kjære lesere! Skulle egentlig dratt på trening innen nå, men siden det er fredag utsetter jeg det til litt senere. Man finner alltid på unnskyldninger til å utsette ting, eller hva? Haha! 
Kjekkasen min! Som sagt dro jeg rett på middagsdate med Glenn etter eventet i går. Satt oss på Olivia for å sørge over endt samboerskap, nå som han har flyttet ut. Han bor sånn cirka rett over gaten da, så det er ikke lange biten mellom oss. Uansett litt stusselig å nå ha leiligheten for meg selv igjen, og alltid komme hjem til tomt hus. Heldigvis er Zara her for å holde meg med selskap 🙂 Vi spiste deilig pasta med scampi med foccaccia på siden. Mmmm, det er så godt! Deilig å skeie ut en gang i blandt, selvom det kanskje har blitt litt ofte den siste tiden for min egen del. Men man lever bare en gang, og det er viktig å kose seg og nyte livet.


Bilder stjelt fra Glenn.

Under finner dere gårsdagens antrekk. Merker at det er kaldt ute på kveldene nå altså, brrrrr. Heldigvis hadde jeg på meg en tykk genser og min nye favorittjakke så det gikk fint! 
Jakke (bare 499!) HER // Genser BIKBOK // Bukse HER // Sko DinSko

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg