WINDY

(inneholder annonselenker)

IMG_0101-3IMG_0054-2IMG_0121-3IMG_0107-3IMG_0134-3

IMG_0142-2Jakke – Dry Lake her / Genser – Mads Nørgaard / BukseHER / Veske – LW / PrimebootsHER

Gårsdagens antrekk i et vindfullt Molde. Jeg er på farten og skal hente Andreas på jobb om litt, vi skal noe så digg som å ta SOL! Siden jeg straks skal til syden trenger jeg litt grunnlag, for under flere lag med solpudder og gammel selvbruning er jeg like bleik som skjegget til nissefar. I morgen har mamma bursdag, og tenk at det er lille julaften. Èn dag igjen fra favorittdagen min i året! (Etter bursdagen min, såklart 😉 )

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg