WHITE AND GREEN

(Inneholder annonselenker)

God morgen! Formen kom seg heldigvis i går, og selvom jeg gikk glipp av både stranden, forelesning og soling fikk jeg iallefall ryddet i alle kjøkkenskapene og sortert skoene mine.. Kjedelig, men det må gjøres. Senere var jeg mye bedre i formen så møtte jeg Cathrine og tok litt bilder, har sett alt for lite til den snuppa i sommer så jeg gleder meg ekstremt til fredag! Da skal bursdagen hennes feires, wihu 😀

Nok skravling, jeg må komme meg i dusjen! Har en supertravel dag som starter hos TL Salongene Laguneparken – med andre ord ikke den verste måten å starte på. Hehe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

P8180026-2P8180053-2BluseHER / ShortsHER / SkoHER (annonselenker)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg