WHERE IS THE SNOW?

Hei fra Oppdal! Jeg hadde forventet snø opp til taket og en kulde som lagde rim i barten, men her er det kjempemildt og snøen er nesten borte. Det gjør meg absolutt ingenting, for vi koser oss sånn uansett! I går lagde vi som sagt dampede blåskjell til middag, for det ble pokerspilling til laaaangt på natt. La oss vel ikke før i fem tiden, så det sier litt.. Jeg tapte som det suste i pokeren forresten, og gikk ut først av alle!! Regner med vi skal spille det igjen, så da skal jeg ha et skikkelig comeback.. Haha! 

Nå blir det bare sofakos på hytten før det blir fiksings til kvelden. Kalkun og vin står på menyen, og jeg gleder meg til å feire! Håper alle sammen koser seg, og får en fin avslutning på 2014 ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg