WHAT TO DO

Fikk en kommentar for noen dager siden at jeg kler blondt hår mye bedre enn brunt, og det fikk meg til å tenke. Hele denne uken har jeg bladd igjennom gamle bilder av meg som blond, og jeg må faktisk innrømme at jeg er litt enig! Jeg har veldig lyst til å bli blond igjen, men kanskje ikke med det aller første. Jeg tenker meg at blonderingsprosessen starter en gang over nyttår eller noe sånt – men jeg vil fremdeles ikke bli like blond/ eller ha samme blondfarge som før. Siden jeg er litt usikker på hva jeg vil er det fantastisk at jeg skal ned til Silje på Hendrix Pilesredet etterpå, hun redder meg alltid på en dårlig hårdag! Virkelig den beste frisøren i Oslo!

Så. Hva syns dere jeg kler best? Tar med meg kamera ned på Hendrix etterpå, så skal jeg ta skikkelige bilder underveis i prosessen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg