WHAT A WEEKEND

Hei! Beklager dårlige oppdateringer i helgen, men jeg har rett og slett ikke hatt tid. På lørdags morgen var jeg hos verdens flinkeste frisør Silje på Hendrix for å fikse på fargen min, viser dere bedre bilder i morgen. Er superfornøyd! Etter jeg var ferdig med det dro jeg rett på Akershus festning der det var duket for matfestival. Vi satt i solen i mange timer og koste oss, før turen gikk videre på en bedre middag. Har også hatt besøk hele helgen, og det har vært så koselig <3 Han var kjempeflink å tok mange fine bilder fra i går, så jeg har noe å vise til dere. Jeg koste meg rett og slett for mye så jeg glemte det, haha!

Med andre ord har dette vært en perfekt helg. Nå sitter jeg å titter på pretty woman på FEM, og skal legge meg om ikke lenge. Kommer sterkere tilbake i morgen. Ha en nydelig søndagskveld!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg