what a night!

Hei, og god morgen! Her i heimen har vi ikke kommet oss særlig langt med dagen. Vi var en tur ute for å kjøpe frokost, før vi krabbet oss opp i sengen igjen. Nå ligger jeg og Glenn på hver vår mac, og skal straks se en film før det blir en liten høneblund. Kvelden i går var UTROLIG gøy! Herlighet som jeg koste meg. Vi hadde først vors hjemme hos meg, før vi satt snuten ned mot Bogstadveien. For en gangs skyld var gjengen samlet nesten hele kvelden, og vi sto der å danset til kroppen var sliten og halsen var sår. 
June, meg og Silje. Verdens herligste jenter <3 Og en liten retard chihuahua. 

En meget vellykket kveld, med andre ord!   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg