WELCOME TO SWEDEN

Hei fra Sverige! Vi kom fram fredags ettermiddag, og det har vært veldig deilig å la både kamera og mac ligge urørt frem til nå. Det er jo første gang jeg hilser på foreldrene til Christoffer, så det har virkelig bare vært en super opplevelse så langt 🙂 De bor litt utenfor Jönköping, og vi skal være her frem til torsdag. Tror vi kommer til å kose oss mye, og jeg tror også begge to trenger denne uken til å lade batteriene skikkelig.

I går var vi ute en tur for å hilse på kompisene til Christoffer. For all del, utrolig hyggelig – men ingen forsto hva jeg sa! Haha, hva er det med svensker som ikke forstår norsk? Okei, jeg er jo kanskje litt vanskeligere å forstå enn de fleste siden jeg har moldedialekt, men jeg prøvde virkelig å prate så sakte som mulig. Likevel måtte jeg gjenta meg selv flere ganger. Haha, nå høres dette veldig dramatisk ut. Det var ikke det altså. Jeg er veldig glad for at jeg har møtt vennene til Christoffer fra Sverige, så det var naturligvis veldig stas selv om vi opplevde litt språkbarrierer. Hihi!

I dag skal vi faktisk på Hooks Herregård, som er et spahotell litt utenfor byen. Der skal vi kose oss på spa frem til i kveld, før vi sjekker inn på hotellrommet og skal spise treretters i kveld. Åh, det kommer til å bli så deilig! En perfekt bursdagsgave spør du meg 🙂 I Sverige er det forresten sykt mye snø, og det er virkelig så idyllisk her! Som sagt har jeg latt kamera ligge urørt siden ankomst, men i dag skal jeg knipse masse bilder som jeg kan vise dere i morgen. Med mangel på andre bilder å dele kommer derfor et bilde fra Bergen, rett før vi hoppet på flybussen.
Image and video hosting by TinyPic

Håper alle sammen har hatt en fin helg, så snakkes vi litt senere i kveld!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg