WE DID IT!

ÆÆÆÆ, its a wrap! Da har jeg og June nettopp spilt inn over 30 minutter med film. Herregud, er det noe vi kan så er det å bable.. Det skal selvfølgelig klippes ned endel, noe som mest sannsynlig kommer til å bli vanskelig da “alt” er like relevant i våre øyne. Haha! Grunnen til at vi ønsker å starte en youtube-kanal er fordi vi ønsker at dere skal bli bedre kjent med oss. Det er vanskelig å vise sin ordentlige personlighet via tekst, spesielt for meg. Føler det blir så… kjedelig? Jeg er jo egentlig dritmorsom. Uten å tulle. Jeg kommer til å poste mer info om samarbeidet når alt er klart. Denne uken er helt forjævlig hektisk for meg. Pardon my french, men det er helt krise. Jeg har derfor satt June på oppgaven å redigere vloggen, og dere vil selvfølgelig bli informert når kanalen er klar!

BLUSEHER / BUKSEHER

Nå går dagen videre, slag i slag! Jeg har kun ett døgn her i Oslo før jeg må til Bergen i morgen for ett møte med Regn (pluss dra til frisøren + fikse vipper før NYC hahaha), så det gjelder å være effektiv 😀 Nå skal vi innom kontorene til United Influencers, før jeg skal på en leilighetsvisning på Tjuvholmen. Visningen vi var på i går var ikke heeelt det vi så for oss, så krysser fingrene for denne leiligheten.

Snakkes senere!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg