WALLMANS

Tooooorsdag, snart helg! Jeg skal hjem til Molde i ettermiddag, og jeg gleder meg som en GAL! Selvom jeg har helt forjævlig fyllenerver siden sist jeg var der, som da var Moldejazz. Da var jeg ikke særlig sjarmerende gitt, haha huff. Men er det ikke sånn det skal være i den lille hjembyen sin? (Nei okei, det er ikke sånn det skal være. Prøver bare å rettferdiggjøre meg selv).  I går var vi på åpningen av Wallmans dinner show, noe som var sykt kult! Herregud for et show altså, det anbefaler jeg faktisk alle uansett alder til å dra på. Vi storkoste oss helt fra forreten til dessert, og ble servert deilig vin og et utrolig bra sceneshow. WOW! 

Sammen dro jeg med June og Aleksander, siden min pluss en ikke hadde mulighet til å bli med likevel. Men det gjør ingenting! Føler meg aldri som tredje hjulet på vogna når jeg er med de to, for vi er så gode venner alle sammen. Vi fikk rullet oss ut av Wallmans rundt midnatt, og da var det bare for Aleksander å løpe ned på Subway for å kjøpe litt nattmat. Mmmm. Han er så snill! Her er kveldens antrekk:
Kjole – Mango, Sko – Nelly.com, lignende HER. Var litt vågal å brukte disse i går, og jeg elsker de!! Jeg har et par ekstra i str 38 om noen er interessert. De er helt ubrukte, siden de dessverre var litt små til meg. De passer perfekt til en person som bruker 37.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg