WALKING DEAD

ANNONSE – I samarbeid med nakd
NYLAND15 gir 15% på hele siden

KJOLEHER / WEDGESHER

NYLAND15

Gir -15% på absolutt hele NAKD (alle merker). NAKD har ingen toll, gratis frakt og returer + rask levering ♥

Hei fra verdens trøtteste menneske! Hadde det ikke vært for at jeg fikset øynene mine hvitere i facetune (jaja juksemaker) så hadde dere sett hvor trøtt jeg egentlig ser ut. Jeg sover som en stein om natten, våkner opp og har lyst til å legge meg igjen etter en time. Bestekompisen min Glenn føler akkurat det samme, kanskje vi bare gir hverandre dårlig energi siden vi har vært så mye sammen i det siste? Haha, neida! Jeg tror faktisk det har noe å gjøre med pollen. Selvom jeg ikke er allergisk, sååå kanskje jeg er det bittelitt likevel? Aner ikke, men det er uansett fryktelig slitsomt å gjennomføre dagens gjøremål i zombie mode.

Uansett, la meg fortsette på det som virker som århundrets mest uinteressante innlegg. Jeg har en rabattkode som gjelder hos hele NAKD, som dere kanskje har forstått er en av mine favorittnettbutikker. Selvom de har et mangfold med merker så handler jeg faktisk mest fra NAKD sine egne. Kvaliteten er så utrolig god, samtidig som prisen er lav. Et lite tips er også at de har utrolig mange fine bikinier! Et aaannet tips er at skoene jeg har på meg her (som dere nærmest ikke ser) er helt perfekte. Virkelig. PERFEKTE! La ved link på bildet over ♥

Med det sagt ønsker jeg alle en fin og våken dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg