WAITING FOR MY NAILS TO DRY

God morgen! Nå har jeg nettopp danset meg ut av dusjen, og sitter å ser på partileder-debatt på nrk1 mens neglene mine tørker. Om en knapp time skal jeg hive med meg Zara i kofferten å dra til June, der hundene skal være mens vi skal på premierefest for en ny tv-serie. Først skal vi på Hendrix Hair Pilesredet sammen med endel andre bloggere for å fikse oss, for tema er nemlig 1920-tallet! Det kommer til å bli kjempemorsomt, og jeg gleder meg veldig 🙂

Kamera blir med meg på tur, så da håper jeg på mange bilder utover kvelden! Hva er deres planer for helgen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg