VORS, SPY OG BYEN

HOODIEHER / BUKSEHER

God morgen partypeople! I går ble jeg dritings men gadd ikke dra på byen. Det som skulle være et classy middagsselskap med blåskjell, hvitvin og kos ble til vors, spying (ikke meg vel og merke – skal ikke nevne navn) og bytur for enkelte. Personlig gikk jeg å la meg, som den kjedelige gråmusen jeg har blitt.

Så, what else is going on? Som Claudia fra real housewives of Atlanta ville sagt. Jeg ligger fremdeles i sengen og skal straks sette på en grandis. Elsker å være voksen som kan bestemme selv at middag (og ikke minst pizza) er greit som frokost. Ellers har jeg oppdatert Tisen min med mye fint, heter julianyland! Holder på å snikflytte ut av leiligheten min og inn i huset til typen i Bergen så må bli kvitt litt klær. Men det vet verken Karen min eller typen noe om, så satser på at de verken er en god nok venn eller kjæreste til å gidde å lese bloggen min. HEHE snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg