VONDT – MEN VERDT DET

Vinneren av konkurransen er Ida Helene, du har fått en mail! 🙂 Hei hopp! Da var det på tide med den første produktanmeldelsen av epileringsmaskinen jeg tester ut fra Braun – Silk Epil 7. Det er sant det de sier, at epilering gjør VONDT! Første gangen jeg gjorde det brukte jeg vel nesten 15 minutter på begge leggene mine, fordi jeg måtte ha små pauser innimellom. De første minuttene var verst, men så blir man på en måte vandt til ubehaget og da er det ikke så ille lengre. Det tok lang tid før hårene på leggene mine startet å vokse ut igjen, og når jeg da epilerte de så gjorde det nesten ikke vondt i det hele tatt! Det er fordi de hårene som vokser ut er mye tynnere enn da jeg startet, så etter min erfaring er det kun første gang som gjør vondt. Jeg har enda kun prøvd leggene mine, og har ikke turt å starte på bikinilinjen eller underarmene, men det SKAL jeg klare etterhvert! Hvor deilig er det ikke å slippe å barbere seg hver dag når man for eksempel er i syden? Det hadde vært en drøm for meg! I morgen reiser jeg jo til Bergen for å besøke kjæresten min, så da er det jo helt perfekt at jeg har glatte legger hele uken jeg skal være der. For leggene blir faktisk like glatte som ved barbering, noe jeg var veldig skeptisk til før jeg startet å epilere. Konklusjon: Førstegangs-epilering gjør VONDT, men så langt er det verdt det siden det ikke gjør like vondt hver gang, og hårene holder seg borte lengre. Jeg kommer til å ha flere konkurranser der man kan vinne produktet, og man får kjøpt epileringsmaskinen hos Elkjøp HER 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg