VOKSNE ORD

IMG_2895-2

IMG_2787-2IMG_2837-3

IMG_2886-2IMG_2848-2IMG_2878-2   IMG_2929-2

KJOLE – HER

Jeg bladde igjennom bildene mine nå, og så at jeg helt hadde glemt å postet dette antrekket! Denne kjolen har jeg brukt mye i høst med en svart strømpis under. Superenkel, klassisk og fin. Hvordan har du det i dag? Jeg har det skikkelig bra. Det er noe spesielt med fredager, og ekstra i dag siden jeg har mye å glede meg til i helgen. I kveld blir det middagsselskap hjemme hos meg med biff og rødvin. Er det forresten sykt voksent av meg å skrive “middagsselskap”? Kommer liksom ikke på hva annet jeg skal kalle det, haha! Kanskje vi tar en tur ut også, vi får se. Om det skal regne slik som det gjør akkurat nå frister det lite – men man vet jo aldri hva denne fredagskvelden bringer. Spenning i hverdagen folkens, det liker vi 😉

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg