VOKSENPOENG TIL MEG!

Et sent hallo fra meg! I dag har jeg hatt en superdigg lørdag i solen, helt alene! Startet dagen med å dra på Lagunen for noen ærender, før jeg hadde en lang handletur. Av en eller annen grunn elsker jeg å handle mat og planlegge måltider. Gikk å surret rundt på butikken en drøy halvtime – minst! I kveld har jeg invitert noen venner på fårikål, altså hvor voksent er ikke det? Det er så lenge siden at jeg har spist det at jeg ikke husker hvordan det smaker. Noen hater det liksom mens andre syns det er helt himmelsk, så jeg er spent. Men nok skravling fra meg, håper dere får en fin lørdagskveld 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJakke – HM / Genser – Vila / Bukse – Zara / Sko – M.A.M.B

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg