VLOGG: BLÅSKJELL PÅ UNDER TI MINUTTER

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

Hello babes! Jeg har mer eller mindre bestemt meg for å reise til helgen, og nå merker jeg at denne flyttingen stresser meg. Jeg har jo mer eller mindre bodd hos kjæresten min i Bergen de siste to årene, og har stort sett alle tingene mine der. Her i Oslo går det mest i klær, litt interiør og småting. Likevel må jo alt bort, og det skal jeg bruke dagen på i dag. Rydde ut av klesskapet, legge ut ting på Tise, gi resten bort til Fretex og prøve å komme så ajour med flyttingen som overhode mulig.

Mens jeg setter i gang med noe av det kjedeligste i verden (flytting er noe herk…), så kan dere jo se på min nye oppskrift 😀 Disse blåskjellene serverte jeg på bursdagen min forrige helg, og de var en stor hit! Gi meg gjerne tilbakemelding om du bestemmer deg for å lage de ♥

Ha en fin dag, så snakkes vi senere.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg