VLOG: SMINKEVIDEO

KLIKK PÅ BILDET FOR Å KOMME TIL MIN YOUTUBE-KANAL

Heeello, endelig har jeg holdt løftet mitt! Etter flere år med “jaaaa, jeg kan lage sminkevideo:)))”, har jeg endelig fått ut fingeren å laget en. Dette er hverdagssminken min, og jeg sminker meg slik mer eller mindre hver eneste dag. Dette er forresten første gangen jeg har vist meg selv 100% uten sminke på bloggen også, tror jeg? Om man ser bort fra vippeextensione, selvfølgelig.

SMINKEN JEG BRUKER:

1. Primer: Face Stockholm HER / 2. Foundation: Clarins HER / 3. Concealer: Bare Minerals HER / 4. Pudder: Bare Minerals HER / 5. Solpudder: Bare Minerals HER / 6. Setting pudder: MAC / 7. Brynspudder: Billion Dollar Brows HER / 8. Highlighter: The Balm / 9. Rouge: The Balm / 10. Øyenskyggepalett: The Balm / 11. Eye Liner: H&M / 12. Leppestift: Bare Minerals HER

 

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg