VLOG – MINE SISTE INNKJØP

 

TRYKK PÅ BILDET FOR Å SUBSRIBE YOUTUBE-KANALEN MIN ♥

Boys Lie genser HER · Rosa Samsøe-strikk HER · Sauepelsjakke HER · Blå Jeans HER · Svarte Jeans HER · Svart Turtleneck HER · Hvit genser HER · Grå kjole HER · Blå v-hals HER · Hvit basic tee HER · Hvit v-hals HER · Off Shoulder tee HER · Mesh Heels HER

En liten vri på “new-in” innleggene jeg bruker å ha. Litt gøyere å vise frem mine nye plagg i garderoben på video i stedet for på bilder, eller hva syns du? 😀 Skal jeg fortsette å ha new-in videoer? Kom forresten gjerne med tips til hva du vil jeg skal videoblogge om, og abonner gjerne på YouTube-kanalen min her ♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg