VLOG: FRISYRE TIL JUL OG NYTTÅR

Helluuuu! Da er jeg tilbake på YouTube. Har vel og merke ikke satt meg så fryktelig mye inn i redigeringsbiten enda, så noen kule lydeffekter eller stilige emojier som popper opp får jeg bruke julen til å lære meg. Viktigst av alt var bare å få publisert filmen, uansett hvor uproff den sikkert virker i forhold til alle youtubestjerner der ute ♥

Her viser jeg fram hvordan jeg lager min favorittfrisyre for tiden. Så enkel, men veldig lekker om jeg skal si det selv 😉 Hihi!

Håroljen jeg prater om i filmen er forresten denne! Det er den BESTE håroljen jeg noen gang har prøvd. I tillegg til at den er varmebeskyttende! Pluss at den er blank i fargen, noe som gjør at den ikke klusser med din egne hårfarge (slik som moroccan oil osv..)

Akkurat nå er den på -50% hos Nelly, og koster kun 124kr(!!!) ♥ LINK HER

1 kommentar
    1. Så deg på fergekaia ista, og jeg skjønner hvorfor du bruker så ekstremt mye sminke til vanlig og når du tar bilder av deg selv 😲

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg