VIPPEFIN

HEEELG! <3 Ikke at det utgjør noen forskjell for meg, siden jeg har friiii! Haha. I dag har jeg surret litt rundt i Bogstadveien sammen med Kristian, kjæresten til Glenn for å finne noen klær til han. Fant utrolig mye kult, så nå er han vel fornøyd håper jeg 😀  Dagen etter jeg kom hjem fra Gran Canaria dro jeg til Karl Johan Hudpleie igjen for å fylle på vippene mine, siden det var over tre uker siden jeg gjorde det sist. Noen hadde selvfølgelig ramlet av, men jeg vil si at de holder seg ganske så bra altså! Iallefall med tanke på hvor forferdelig jeg behandler de. Sover med maskara på, bader i saltvann og grer de aldri. Huff. Tommel opp for kvalitet, det skal de ha iallefall.  Denne gangen tok jeg medium tykkelse på vippene, og den lengste lengden. På bildene over har jeg ikke maskara på i det hele tatt! Siden jeg reiser til Spania igjen på onsdag passet det ypperlig å få vipper før den tid 🙂 Igjen, tusen takk til Karl Johan Hudpleie, og Katarzyna for et nydelig resultat. Hun er så flink!
Fint, ikke sant? For det første blogginnlegget jeg skrev om vippene, pluss før/etter bilder se her. Sjekk ut nettsiden til Karl Johan Hudpleie HER, og for timebestilling av vipper HER 🙂 //Sponset behandling

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg