VIPKODE TIL NELLYSALGET

Rise and shine, det er nok en solfylt lørdag i Bergen! Føler vi er litt vel bortskjemte med dette været nå, så man får bare nyte det mens man kan 🙂 Jeg ville egentlig komme med en liten gladnyhet til dere denne morgenen. På mandag starter Nelly sitt Mid Season Sale, og før den tid er salget lukket.. Heldigvis har jeg fått en kode jeg kan dele med dere lesere, som gir dere tilgang til salget før ALLE andre 😀
Jeg har tatt meg en liten shopperunde selv, og det er helt latterlig mye fint! Både fra kjente merker og kjedebutikker. Her finner du mye til enhver pris 🙂

Skjermbilde 2016-10-08 kl. 10.07.28

Hunkydory Bluse / Michael Kors Klokke / Ralph Lauren Genser / Marc Jacobs Veske / by Malene Birger Skjorte

Bruk koden “JULIAVIP” for å få tilgang til salget før alle andre. Du finner det hemmelige slaget HER ♥

0 kommentarer

Siste innlegg