VINN TUR TIL PORTUGAL!

(Turen min er sponset)

Som nevnt i dette innlegget skal jeg på surfecamp i Portugal i samarbeid med LA Point 2.-9. august. Jeg gleder meg så sykt! Nå får jeg faktisk lov til å ta med meg en av dere på tur, hvor kult er ikke det? 😀 Da drar du sammen med meg, Andrea og Anna!

Dette vinner du:
– 7 overnattinger
– 7 frokoster
– 7 dagers utstyrsleie (våtdrakt + surfebrett)
– Instruksjon (5 x 2 timer)
– Transport til surfespots de dagene vi ikke surfer på den nærmeste stranden
– Surfe så mye du orker, gangavstand til bra surfing
– Organisering av utflukter
– Fri disponering av campens fasiliteter
– 2 Yogapass
– Transfer t/r Lisboa – Lapoint campen

– Fly t/r Oslo – Lisboa

Ganske så digg premie om jeg skal få sagt det selv!

Skjermbilde 2015-06-15 kl. 13.04.22

For å vinne:
– Lik Lapoint på facebook HER, og følg de på instagram `Lapointcamps´
– Svar på dette spørsmålet: hvor i Portugal ligger byen surfecampen holder til? (svaret finner du her, hihi) Svaret sender du på mail til: [email protected]

(Er du under 18 år så vinner du en uke på Surf Sommerleir i Hoddevik for 13-17 åringer, inkludert transport fra Oslo/Bergen – Stadt)

Lik innlegget om du har deltatt!
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg