PRØV SHAIBOX – VINN TUR TIL BARCELONA!

Hei fra solfylte Oslo 😀 Nå som sommeren er her for fullt vil jeg ikke gjemme beina under trange bukser. Her går jeg i shorts eller kjoler hver eneste dag omtrent, og det er så deilig! Det eneste minuset er at man må barbere beina oftere, i mitt tilfelle annenhver dag slik at ikke stubbene kommer fram. Seriøst, de stubbene kan drepe.. Nå som jeg har fått sommerens fresheste nyhet; Shaibox slipper jeg heldigvis det problemet da jeg alltid har produkter og høvelen beredt i dusjen.

shai1Dere har jo hørt om Dorco Shai før? Det regner jeg nesten med.. Til de som ikke vet hva det er, så er det en utrolig god barberhøvel med blader som sklir over bena dine som en lek. Tidligere kunne man abonnere kun på høvlene, mens nå har de lansert Shaibox til samme pris! Du får fremdeles alle bladene du trenger, men i tillegg får du en goodiebag med mye stæsj. I sommerpakken får du bl.annet bikinihøvler, wahs&shave og sminkeservietter. Det er jo noe man trenger uansett, så deilig å få alt i samme pakke! Nok skravling fra meg, dere kan egentlig bare se filmen under for en bedre forklaring 🙂

velg HD for best oppløsning


Så over til konkurransen!

Nå kan du vinne en tur til Barcelona sammen med en venninne, kjæreste, kompis eller hvem du velger selv. Du får påspandert turen, og som om ikke det var nok får dere også 1000euro å shoppe for. Det er mye penger! ALLE som kjøper den nye shaiboxen er med i trekningen. 

Shaiboxen koster bare 99kr (du sparer altså 400kr), og den inneholder Shai barberhøvel, wash & shave, tre små bikinihøvler, refill barberingsblader for tre måneder og sminkefjerner. For å bestille klikk deg inn på linken HER.

PS: du får faktura sammen med pakken så du trenger ikke tenke på kortinformasjon eller bank-id ved bestilling..

4 kommentarer
    1. Du er så utrolig flott, Julia! Endelig en blogger som ikke virker totalt målplassert i en slik video 😀 Synes du gjorde en veldig god jobb der, så måtte bare klikke meg inn for å kommentere! Er også avhengig av Dorco shai sine høvler selv, har ikke brukt noe annet på flere år!

    2. Åh så gøy å se deg i en video! Hva med å lage en videoblogg hvor vi “følger” deg gjennom en dag? Du er jo så naturlig foran kameraet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg