VINN PERSONLIG ALMANAKK

Hei, og god kveld! Eller er det kanskje natt? De siste dagene har vært så utrolig travle, og jeg har ikke hatt tid til nesten noe som helst føler jeg. Har så mye jeg egentlig må fikse, men som faktisk surt nok bare må vente til senere. Men men. For litt siden fikk jeg tilsendt min første personlige almanakk, eller avtalebok om dere heller vil si det. Den har virkelig vært en lifesaver for meg, nettopp fordi nå husker jeg på alt jeg faktisk må gjøre. Kanskje det også er derfor jeg har det travelt for tiden? Haha! Siden jeg er så utrolig fornøyd, vil jeg også dele ut en til en av leserne mine 🙂
Forsiden min, med en av mine favorittbilder fra da jeg var på Bahamas. Ah <3
Baksiden. Meg, Glenn og Birte <3
Grunnen til at noe er blurret på bildene over er fordi jeg ikke vil at dere skal se alle avtalene mine! Hihi. Dette må dere gjøre for å vinne: Like facebooksiden deres HER.
Om dere har instagram, så følg profilen deres på personligalmanakk
    Legg igjen en kommentar med mailen deres når dere har gjort det.   Lykke til, trekker vinner om en liten uke! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg