Vinn kinobilletter og DATE til Hangover 3!

       WOHOOO!! Endelig er siste filmen av trilogien ute. Jeg husker som om det var i går at jeg lo meg ihjel av film nummer 1, gråt av film nummer 2, og jeg skal prøve så godt jeg kan å ikke tisse på meg av latter i denne nye filmen. På onsdag 29.mai er det premiere, og det blir RÅTT. Har dere lyst til å bli med meg på kino forresten? Hadde vært så kult å delt denne opplevelsen med en av leserne mine! 🙂 

Dette trenger du å gjøre om du vil se filmen sammen med meg:
1. Kopier denne embedlinken: <script type=”text/javascript” src=”http://venderseed.com/embed/video/9/400“></script>
2. Lim den inn på din egen blogg, akkurat slik du limer inn youtubefilmer.
3. Be leserne dine om å sjekke ut filmen HER med data og HER med mobil.
4. Skriv en kommentar på min blogg med link til innlegget ditt når du har gjort det.

Og forresten! Har dere lyst til å være med å lage det kuleste albummet på instagram? Da er det bare å hashtagge!

Bilder fra festen: #hangover3norge + #festen
Bilder fra dagen-der-på: #hangover3norge + #dagenderpå 

Her er mitt bidrag!  
#Hangover3norge#festen   //annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg