VINN GOODIEBAG TIL MANGE TUSEN KRONER!

HELG og innsjekk på Scandic Vulkan! Rommet er så utrolig fint, jeg viser dere senere. Nå sitter jeg i sengen å blogger kjapt før jeg må inn på badet å fikse meg for kvelden. Vi har booket bord på Hanami på Tjuvholmen og skal dit å spise med en gjeng etterpå. De har helt nydelig mat, så jeg gleder meg veldig ♥

Over til noe helt annet! Har du lyst å vinne en goodiebag fyllt med både sminkeprodukter, hårprodukter og en Gizmo rettetang? Jeg ryddet nemlig i “bloggskuffen” for en ukes tid siden, og har produkter til flere tusen kroner jeg ønsker å gi vekk! Alt du trenger å gjøre er å bruke ett minutt å svare på denne undersøkelsen. Det er bare 7 kjappe spørsmål. Legg igjen mailen i kommentarfeltet når du har gjort det, så er du med i trekningen 🙂

IMG_8204-2IMG_8211-2JakkeHER / BukseHER / SkoHER

Over er en liten sneekpeak på dagens antrekk, flere bilder kommer senere! Håper alle er klar for helg og har noen gøyale planer ♥

428 kommentarer

Siste innlegg