VINN GOODIEBAG FOR FLERE TUSEN KRONER

Hei! Jeg tenkte å ha en liten søndagskonkurranse, der jeg velger å dele ut en goodiebag til en verdi av mange tusen kroner. Jeg er litt usikker på eksakt verdi siden det er så sykt mye, men her snakker vi kvalitetsprodukter for enhver smak 😀 Som blogger får jeg utrolig mye produkter hver uke, mye jeg ikke skriver om også. Etterhvert har boden blitt full av både sminke, sko, stylingredskaper og diverse annet. Alt er ubrukt såklart! Her er noe goodiebagen vil inneholde: – Victorias Secret bodylotions, spray og bronzere
– Nike Air Max og Nike free run joggesko
– Sminke! Alt fra foundation, øyenskygger, sminkekoster og pudder
– Krølltang med tynn stav (lik Mast VOL 1)
– En rettetang
– Hårprodukter, varmebeskyttende ol. Jeg lurer på om jeg må gi ut to eller tre goodiebager, da det er sykt mye ting som skal gis vekk. Dere lurer kanskje på hva dere må gjøre for å vinne? Jo, det skal jeg fortelle dere! For å være med i konkurransen må du: 1. LIK facebook-pagen min HER.
2. Følg meg på bloglovin HER.
3. Følg meg på instagram (julianyland). Om dere følger meg alle stedene fra før så er du fremdeles med i konkurransen! Skriv fullt navn og mail i en kommentar i dette innlegget, så trekker jeg noen heldige vinnere 🙂 Jeg kommer til å sjekke om du har likt alle før du vinner, så ingen juksing – hihi ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg